jeune_maman 8 aylık oğluma su içiremiyorum, istemiyor. Öneriniz var mı bu konuda? Birde bu dönemde günlük su miktarı ne kadar olmalı?
Betul055 jeune_maman biberon ile almıyor ise kaşıkla onu da almıyor ise enjektörden ağza sıkmayı deneyin benim kızım da ilaç içmiyor ben öyle yapıyorum günlük 90 cc falan içiyordu benim kızım
Fatmanur68 jeune_maman benim kızımda sevmiyor su içmeyi yemek yedirirken aralarda veriyorum zorla biberonu iterse kaşıkla veriyorum,oyun oynarken filan deniyorum sürekli, gece uyku arasında veriyorum..
ayseozbek jeune_maman Bende iciremiyodum çay bardağında deneyim dedim onda içti tabi yarısı ağza yarışı disariya
Sum87 Aa benimde oğlum 8 aylık ve içmiyor uyku sırasında bazen veriyorum mama niyetine biraz çekiyor yemek yerkende aralarda kaşıkla veriyorum
jeune_maman Betul055 biberon hiç kullanmadm sulukla veriyorum kaşıkla da bazen vermeye çalışıyorum birde enjektörü deneyeym 🥴
jeune_maman Ikrazumra19 bardağa bir iki gündür yavaş yavaş geçiyor gibiyiz daha doğrusu eşim bardakla meyve suyu verdi ama ben bardakla içirmekten korkuyorm ayı uygunmu bilemedim
jeune_maman Ikrazumra19 bardağa bir iki gündür yavaş yavaş geçiyor gibiyiz daha doğrusu eşim bardakla meyve suyu verdi ama ben bardakla içirmekten korkuyorm ayı uygunmu bilemedim
Egelihayat Bizde ayni durumdayizzz biberon alistirma bardağı ile asla icmiyor, normal bardakla cook nadir kasiklada verince zaten tadini begenmiyo
jeune_maman Egelihayat ne yapsamda içse diye düşünüp duruyorum oyunlar yapıp içirmeye çalışıyorum yine olmuyor agzını açmıyor
Nagihanalya Kaşıkla denedim damla damla az içiyordu.3 4 kaşık kadar bana az geliyordu .biberon la ztn kesinlikle istemiyor en son şu bardağıyla verdim o kdr güzel içiyor ki kana kana bu arada 7 aylik deneyin derim.
Ikrazumra19 jeune_maman canim korkucak ne var ben hep bardakla verdim kucuk kahve yani bardaklari yada cay bardagi ile ver hicbirsey olmaz su sadece
Dnddrn Ben 1 aylıktan beri veriyorum şuan 5 aylık günlük 2 küçük su biberonu bitiyor 😊 severek de iciyor
jeune_maman Dnddrn aslında bende doğdugundan beri veriyorum ama azar azardı ek gıdaya geçtikten sonra artması gerekirdi ama hala aynı içiyor bir türlü sevdiremedim suyu
jeune_maman Fatmanur68 bende her fırsatta veriyorum ama damla damla içiyor yeteri kadar içmediğini düşünüyorum
Jelibon88 Benimkide 7 aylik suyun tadini beğenmiyor kaşikla verdiğimi dişari püskürtüyor bende bardak deniycem yarin bakalim becerebilecekmi içmeyi
Dnddrn jeune_maman benim biberon surkeli petegin uzerinde ılık duruyor biraz soğuk olunca içmiyor ılık deneyin belki sever inşallah da içer yani