clsknu bisenakillisinzaten ooo çok geç sürmüş ay ben kestirmiyim en iyisi zaten az saçı aynı şekilde zor çıkar saçı . Bizimde aynı o kadar sürer gibime geliyor kesersem eğer
bisenakillisinzaten clsknu aynen kesmeyin ecowell kullanın. Ben 3 4 ay oldu kullanmaya başlayalı hızlı uzatiyor
clsknu bisenakillisinzaten bende 2 ay oluyor kullanalı . Keşke doğumdan itibaren kullansaydım ama geç fark ettim o şampuanı 🤣