Valla ben vermedim ver ver diyip duruyorlardı. Ağzından emzik düştükçe uyaniyorlar alistiklarinda. Bide onu biraktirma evresi var. Şimdi 9 aylık bir problem yok ne uykusunda ne de günlük hayatta. Diş çıkarma gibi sorunlu geceler dışında gayet rahat uyuyor.Bu sefer ona baglaniyorlar bide ondan ayırması ayrı travma ,3 yaşında hala emzikle dolanani bile var yani. Bilmiyorum bana mantıksız geliyor.