sevvallll42 Bebeğim 6 günlük dün verdim ilk verirken biraz midesş bulanıyo ama tuttu. Gece kusmuğu gelse boğulurmu acaba ağzında emzik varya bide emzirmeme rağmen arandığı için emzik verdim işe yaradı en azından gece rahat ederim
goktugunannesii_ sevvallll42 yan yatırın boğulma riskini azaltmak için bende verdim 4 aya kadar kullandık sonra biranda bıraktı şuan 6 ay 13 günlük bugün yine tutmaya başladı
Sesimgeliyomuuu sevvallll42 bende verdim uykuya dalmasini kolaylastiriyordu 8 aylikti kendiliginden birakti kan yatirin bide uyudugunda cikarin
berk58 sevvallll42 iyi yapmışsınız emzik vermek kötü birşey değil hatta bazı doktorlar bile çene kaslarının gelişmesi için ve bebeklerin zihnini rahatlattığı için verilmesini tavsiye ediyor sadece belli bi yaştan sonra diş yapısı bozuk olmasın diye bırakmak gerekiyor o kadar onun dışında emzik bence çok kurtarıcı anneye yardımcı bişey iyi ki var 🥰
selin4545 sevvallll42 yok kız uyuyunca ya yavaşca çek yada kendılerı atıyor zaten dalınca emzıkle çok kolay uyuyorlar ben sadece yatmadan yatmaya verıyorum sakınleştırme amaçlı zatenn gun içinde de pek aramıyo gun içinde vermek için bişey surmem lazım yoksa tutmuyor😃
sevvallll42 Sesimgeliyomuuu evet yan yatırıyorum kendisi atıyo dalınca zaten ama yinedende ilk annelik tecrübesizim korktum
asitutsak7 Doğdu gün verdik biz, hastane çantamıza koymuştum, philips avent almıştım direk tuttu benimki, sadece uykuya geçiş aşamasında kullanıyoruz, iyice dalınca atıyor ağzından, 11 aylık şuan, 1.5 yaşında falan kesmeyi düşünüyorum
sevvallll42 asitutsak7 bende phlipsinkini aldım ağzına ilk bi verirken miğdesi bulanıyo daha küçük olduğu için sanırım emzik biraz büyük geliyo dediğiniz gibi uyuyunca atıyo
Denizkiziyiz sevvallll42 verdim ama asla almadı her markayı aldım denedim ama kabul etmedi . Şimdi 3 yaşında emziklerini buluyor ağzında tutuyor 😃😃 bu yaştan sonra emzikle uyuyor
Minel-inannesi sevvallll42 6gunluk bebe gak meme guk meme zamanlari, emzik icin erken henuz. Kizima piyasada olan butun emzikleri denedim ama hicbirini tutmadi zatende iyikide tutmamis bide biraktirmakla ugrasmadim😊
pantenkelebek sevvallll42 ben hiç vermedim emzik ama çok pişmanım keşke verseydim şimdi beni emzik gibi kullaniyor ikinci çocuğum olursa ilk isim emzik vermek olacak
havuclutart pantenkelebek ben de aynısını dedim ve tuttu çok şükür rahat oluyor en azından ağlaması biraz aza düşüyor 😅
ayseozkan1 sevvallll42 bende verdim Philips avent markasını aldim onu beğenmedi wee baby markasının damakli emzigini aldı çok kurtarıcı durmayinca uykusu gelince veriyorum emerek rahatlıyor uykuya dalıyor. Emzigi uyuyunca çıkartıyor ama gece verip de yatma sen yinede ağzından çıkarmasını bekle yada uykuya dalınca birakmazsa sen al ağzından