LezizeNine Lumisare kız benim 2 tane ayyy cılkım çıkıyor çocuklarla ben 3.yü istemiyorum şimdilik 😂😂😂
Orenda_ Lumisare Bir defa artık bazı şeyleri affetmiyorum.Hiçkimsenin ne dediğiyle ilgilenmiyorum önceden günlerce düşünürdüm neden böyle dedi ne yaptım aman gönlünü alayım falan artık o devran döndü çok samimi söylüyorum önceliğim kendimim ve sadece artık aileme bir kaç sevdiğim insana odaklıyım.Neden başkaları için kendimi yıpratıyorum ki dünyaya onları mutlu etmek için mi geldim şurada yaşayacağımız kaç gün…?
asitutsak7 Lumisare bende aynıyım valla, 2. çocuk fikri bile tüylerimi diken diken ediyor, Allah isteyenlere, bakabilecek olanlara versin inşallah, benim oğlum bana yeter de artar 😅💙
gmzshn Lumisare 2 çocuklu olucam 2025 de. Planlarımın arasında; Büyük kızımı kreşe göndermek 😂 Kısmet olursa yaz tatiline gitmek En önemlisi mental sağlığımı korumak
Rozalinda 4 yıl önce attığım tweet🙏 öyle bi istekle bekliyorum 2025 i. İnşallah oğlumun ortezden kurtulduğu yıl olacak. Tek dileğim beklentim sağlık😊
mineksu Lumisare ⚫️Kesinlikle hamile kalmamak. ⚫️Önümüzdeki ay rahatlıyoruz un artık gerçekten önümüzdeki ay olması😅 ⚫️Birikim yapmak