elifnurevran01 bence çocuk eş ev işi yetip artar bir kadına bırakın işi evladınızla ilgilenin 5 yaşında anaokuluna başlıyorlar zaten ozaman yeniden düşünürsünüz ileride düşünüp kahrolursun keşke vakit geçirseydim dersin iş bir yere kaçmıyor eşinin maaş yetiyorsa ufak ufak biriktir gerekirse yatırım olarak düşünüyorsan altın falan yaparsın baya birikir çocuğun okula gidene kadar ondan sonra çalışırsın