elifnurevran01 zor bir durum. Bende çalıştım fabrikada ama bekardım sadece ortamı anlayabilirim çocukla hepten zordur gece uykusunda olmamak gündüzün yarısında olmamak garip bir düzen olması. Ama çalışan her annenin çocuğu gibi senin de kızın alışacak. Anaokulu öğretmeniyim artık. Memur mesaisi çalışan annelerin çocukları da annesi bıraktığında ağlıyor, ama bir süre sonra alışıyorlar. Daha 2 yaşındaymış kuzum benim ondan da anlayamıyordur henüz. Maddi olarak ihtiyaç yokmuş ama manevi olarak var mı kendin için yani bunu düşünmen lazım sanırım. İşten çık ya da çıkma diyemeyiz. Kızının geleceği iyi olsun diye şimdi de rahat etsin diye yapıyorsan bence doğru yoldasın çok da takdir ettiğim bir durum açıkçası maşallah iyi idare ediyorsun demekki hemde fabrikada çalışarak helal olsun sana. İnşallah yavrun da sende bir an önce rahatlarsınız gönülden dua ediyorum