Minnakordek rainayaz ben beğendim severim böyle günlük şık modelleri de bakış açısı degistirince nefret ettim 😅 içine sabun yemek artığı kir pislik dolar diye dümdüz klasik alyans alicam sanırım kullanım olarak daha pratik
mavii_98 Minnakordek benimki dümdüz sade bu herkesin taktığı modelden varya şimdi ondan hergün kullnıcağınız yüzük sade olabilirse bence tektaş böyle girintili çıkıntı güzel olabilir ben kasıjnlarda en çok tektaş duruşunu beğeniyorum kaba herşey çirkin geliyo
durulandiniz Minnakordek ona dedim zaten ikisi bir arada diye :) gayet şık bak benim alyansım da böyle çok seviyorum. Ama ben günlük kullanmıyorum her ikisini de yemek ve iş yaparken çıkarıyorum.
Minnakordek rainayaz 😂 ah ah zengin olmak vardı şimdi beğendiğin on modeli alıp karışık kullanmak 😂😂😂
Minnakordek mavii_98 öyle alma kararı verdim bende günlük klasik sade ince bı yüzük alicam bunu da artık diğer ay alır özel gunlere takarim 😂
Minnakordek SevimliHayaletCasper bende şuan beğenip de almaktan vazgeçtim klasik alyans kararı verdim😂
bianneo Minnakordek kilo aldığım için alyansı da tektaşı da takamayan ben 😭ben yüzüğü beğendim ama günlük kulllanışlı olmaz bir de bence çabuk sıkılırsınız
Minnakordek bianneo 😂 bende kilo aldığım için takamiyorum evdeki mevcutları sattık gerçi takamayimca😂
Ballikizim99 Minnakordek bence rahat bir model değil günlük kullanım için ben alyans olarak minik taşlı yarım tur kullanıyorum ince ama çok rahat ve şık.