bianneo Minnakordek kilo aldığım için alyansı da tektaşı da takamayan ben 😭ben yüzüğü beğendim ama günlük kulllanışlı olmaz bir de bence çabuk sıkılırsınız
Ballikizim99 Minnakordek bence rahat bir model değil günlük kullanım için ben alyans olarak minik taşlı yarım tur kullanıyorum ince ama çok rahat ve şık.
acimavi Minnakordek konu ne peki? Bu yüzüğü mü almak istiyorsunuz, yoksa size bunu alacaklar bize fikrimizi mi soruyorsunuz? Açıkçası ben sarı altına taş yakıştırmıyorum ama zevkler farklıdır
Poly-ana Minnakordek Tarz olarak zarif duruyor ama hiç kullanışlı olmaz arası rahat olmaz yemek yaparken falan çabuk dolar gibi geldi
durulandiniz Minnakordek ona dedim zaten ikisi bir arada diye :) gayet şık bak benim alyansım da böyle çok seviyorum. Ama ben günlük kullanmıyorum her ikisini de yemek ve iş yaparken çıkarıyorum.
Minnakordek Poly-ana kız hiç o yönden düşünmemiştim haklısın günlük kullanıma bakıyorum zaten bu hijyenik de olmaz sanki
mavii_98 Minnakordek elini fln yakıdığında sabun fln birikir aralarda temizlenir tabi ama uğraşırsın yoksa modeli çok hoş zarif