Ben başlamayı düşünüyorum ama sadece düşünmekle kalıyor. 17 aylık kızım var kaleme kitaba çok düşkün elimde görünce alıyor karaliyor. Yani uyanıkken çok zor çalışmam. Uyurken çalışsam oda en fazla 1 buçuk saat uyur. Geceleri 12 den önce uyumaz. Zor bı bebek küçüklüğünden beri öyleydi. Bende yoruluyorum erken kalksam bı sabah calisabilirim. Bünyem dayanmıyor artık temizlik yemek çocuk. Nasıl yapicam bilmiyorum.. Türk dili ve edebiyatı mezunuyum. Alan sınavı falan çok zor...