Elfbkrcer bennnn 🙋🏼♀️ 1 yaşında oğlum var geçen senede çalışmıştım ama kötü geçmişti sınav o yüzden erkenden başladım taa ağustosta başladım 3 dersim kaldı ama bu aralar aksıyor yoruldum motivasyonum düştü inşallah tekrar toparlarım. Bu arada tarih öğretmeniyim yardım isteyen olursa elimden geldiğince destek olurum 🤗