busmeto aslında banyo da iyi geliyor yazıcaktım ama havalar çok soğuk sürekli banyo yaptıramazsın diye demedim ki ben yaz ayında doğum yaptım o saatler öyle kötü ağlıyor ki banyo yaptıramıyosun ev sıcaksa üzerini çıkar pamukla sil banyo niyetine altını yeniden değiştir yani ummadıgın şey iyi gelebiliyo