kardelen1209 zeynepyusufaslan Evet yaa benim kardesim nornal dogum yapmasanina ragmen 1 sene adet gormedi hic
esraincii İlk doğumum sezeryan ikincisi normal oldu ikisinde de 2 sene boyunca adet olmadım sütten kestikten sonra oldum doğumla alakalı değil yani
Tugcebb kardelen1209 ben emzirmek geciktiriyor diye biliyorum. 50-55 arası küçük bir kanamam oldu adete benzemiyordu ertesi ay yine. Ama geçen ayın sonunda gerçek manada oldum. Meme reddi yaşıyordum yarım yamalak emzirebiliyordum. Bebeğim tamamen bıraktıktan 1 hafta sonra oldum kısacası.
selinno35 Kızlar ben de sezaryen oldum, bebeğim 2ay 20 günlükken regl oldum. Bu ay 8 Aralık gibi tekrar olmam gerekiyordu olmadım henüz. Düzensiz olması normal mi? Emziriyorum bu arada. Hamilelik şüphem de yok açıkçası.
letubra selinno35 benim 3. Adetim bitti hepsi saçma sapan oldu😄 biri 4 gün biri 12 gün sonumcu 6 gün sürdü tarihleri bi kaç gün saptı
aremgi @kardelen1209 ben sezeryan in 46. Günü adet oldum ama 6 Şubat depremini yaşadıktan saatler sonra oldu annemler korku etken etmiş dir dediler ama ne kadar doğru bilmiyorum.
aseltos0808 kardelen1209 3. Ayda oldum sezeryan doğum yaptım ve emziriyorum. Ama hamilelik öncesinde çok düzenliydi döngüm
kaynanasavar kardelen1209 bebeğim tam 4. Ayına girince oldum ama doğumdan sonra 3 ay kanamam devam etti benim ilaç kullandım 1 ay kesti sonra başladı ama regl mi tekrar bir kanama mı bilmiyorum şuan 4 ay 3 günlük bebeğim
svncgldgn kardelen1209 doktorum ile konuştum bu durumu 8 aylık olduk hala olmadım sebebi süt hormonu imiş rahmin kasılmasını engellenmiş emzirme boyunca olmaması da normalmiş 1 2 sene bile olmayabilir dedi bana
rainayaz kardelen1209 tam 40. Günde oldum. Arkadaşım da doğumdan 4 ay sonra olmuştu. Doktor normal demişti.
letubra kardelen1209 ya o sezeryan vajinal doğumla alakalı değil bence. Annem her iki doğumu yapmış hepsinde 40ından sonra olmuş. Bende emziriyorum ama 52 . Günde oldum. 2 sene adet olmayan varmış ben başladım hemen. İşin kötüsü 9 ay ped kullanmamak ne güzeldi ağrısı sızısı geçti mi derdi yoktu bide ped fiyatları uçmuşşş
kardelen1209 letubra Ben adet olurum belki diye baya bi ped stogu yapmistim adet olursam o bi sure goturur beni 😁
selinno35 letubra demek ki düzene oturması biraz zaman alacak 😃 benim de ilki bi tık uzun sürmüştü eski düzenime göre 🫠