kardelen1209 regl döngüsü sezaryenle alakalı bir şey değil ki yumurta üretiminizle ve bunu dışarı atmanizla alakalı bir durum bazen vücut doğumdan bir ay sonra tekrar üretime başlar bazen bir yıl sonra başlar ve regl döngüsü de öyle başlar. Emzirdiginiz süre boyunca regl olmamanız da normal regl oluyorsunuz diye sütünüz olmamasi gbi bir şey de yok ben ilk dogumumda regl oldum diyimce herkes ayy yazık sütün gider falan demişti ama maşallah hem düzenli adet oldum hem ilk 6 ay oğlum aylık bir kilodan fazla aldı 6. Ayda da yeniden gebe kaldim bilerek isteyerek 🙂 yani vücutla alakalı hormonla alakalı stresle alakalı olabilir hepsi çok nrmal bı anormallik yok