bsrkn 9793selaam yok canım doğru anladım ben de emin değilim ama dediğin gibiymiş şimdi baktım önlisans mezuniyetin varsa ortaöğretimden giremiyormuşsun zaten dediğin gibi son mezuniyete göre. Bu arada ikinci üniversite kapsamında sınavsız kayıt yaptırabileceğim bölümler var ataması en yüksek olan örneğin tıbbi sekreterlik vesaire gibi bölümlerden biri kafana yatarsa öyle bir şey de yapabilirsin
gerginim Sermec27 kpss ye girip belli bir puan alıp akdemiye girecek akademiden mezun olursa atanma şansı olcak
gerginim 9793selaam ya bencr okumalısın ama cocuk gelişiminde mezunlarda yıgılma var aşırı şekilde bilemiyorum ilerde nasıl olur ama özelde çalışabilirsin.ve dedigin gibi ilerde herşey değişebilir belki akademi kalkar her sene yeni birsey cıkıyor
9793selaam gerginim çocuk gelişiminden çok yığılma var kuzum ama hepsi de okul öncesi okuyamıyor işte aralarından sıyrılıp sen 4′e tamamlayıp atamaya çalışabilirsen şansım var yani. Her koyun kendi bacağından asılır işte. Mezun çok ön lisans olarak ama lisans mezunu 4 yıllık fazla mezun yok
QueenMom__ Sermec27 bunu çok iyi biliyorum, eşim 9 ay bifiil çalıştı, 96,5 aldı. Atama bekliyoruz şuan. 2 yıl var yeni kpss e o yüzden az az başlansa çok fark eder. Ben çalışamadım çocuklardan dolayı önlisans 70 de kaldım. Az çalışabilsem fark ederdi
Sermec27 QueenMom__ ben baya calışmıştım bakarken girmiştim günde 12 saat ders calışmıştım ona rağmen 75 almıştım çok zor gerçekten inşallah atanır eşiniz baya yüksek almış cünkü emeklerini boşa çıkarmasın inşallah 🤲
lidokain Sermec27 1 sene çalıştım 84 aldım öyle çok matematikte yapmadım. Neden mümkün olmasın. Arkadaşım 89 kusur almıştı
Sermec27 lidokain hayır arkadaş diyor ki öyle ara ara bak diyor siz günlük düzenli bir şekilde calışmışsınızdır diye düşünüyorum ara ara bakarak aldıysanız da o puanı bravo umarım atanmışsnzdr
lidokain 9793selaam mesela çocuk gelişiminden aile bakanlığı alım yaptı çocuk bakıcısı olarak arkadaşımda 82 ile atandi
9793selaam lidokain onu kardeşim de diyordu onlisans olarak oluyorms oda .onu da denicem ama DGS’ye de gircem bakalım sonuçta dgsyi kazandam bile memur oluncs okuyamazsin diye bı şart yok ki ona göre ayarlanır sanırım
lidokain Sermec27 zehir mi bilmem ama keşke zamanında çocuktan önce çalışıp atansaydim o zaman öyle bir derdim yoktu 😀
girlmama 9793selaam üniversite farklı bir ortam derslere çocuğunla bile girebilirsin ki haftada kaç saat dersimiz oluyor ki çok isteyerek kazandığım bir bölümü bıraktım Akdeniz üniversitesi 2. sınıf terk yani ve sadece orda olan bir bölüm çok içimde kaldı bence imkanın varsa oku