Tesekkur ilk bebekse evet olabiliyor. Daha çok düşünmekten ziyade korku olıyor. Mama versem boğazına kaçar mi, kusarsa görmezsem falan diye çok korkardım ilk bebeğimde. İkinci bebeğim doğdu. Onda da ilk zamanlar kusma öksürme çok dikkat ettim korktum ama zamana bırakınca geçiyor. Rahat olun. İlk 3 ay geçtiyse çok korkmanıza gerek yok en azından başını çevirebilir. Eğer bir şey olacaksa her yerde her zaman olur, bu kadar düşünmeyiniz dua edin yeter. Ben ilk bebeğim doğduğunda kustuğunda ağlamıştım korkudan düşünün yani, bir de sağlık personeliyim :)