Banada oluyor doğumdan öncede kurardım sürekli sanki sabah kalktığımda kötü bir haber alcakmışım gibi geliyordu hep ama gün içerisinde olmuyordu. Doğum yaptıktan sonra daha beter oldu durum ilk zamanlar çok kötüydü yavaş yavaş azaldı derken bu aralar dahada çoğaldı benimde bebeğim 7 aylık haberlerden çok etkileniyorum artık çoğu haber izlemiyorum bile ama genede duyuyoruz bir şekilde inşallah bir an önce geçer bu durum