Momalpa Ben yaşamadim ama kayınvalidem sizin gibiydi çok çok az yiyip asla veremiyordu bunun iki sebebi var birincisi benim gözlemlediğim kadarıyla yanlış şekilde diyet yapıyor ikincisi ise spor yapmıyor. Sporsuz çok zor gider o kilolar illa ağır spor yapmanız gerekmiyor günde 15 dk Leslie ile başlayıp yavaş yavaş artırın haftada üç yapın. Diyeti de fatsecret diye bir uygulama var günlük yediklerini yazıyorsun kalorilerini ve yağ, karbonhidrat, protein oranlarını hesaplıyor. Mutlaka her gün hesap yapın ve karbonhidrati azaltıp beslenin. Birde sizin almanız gereken günlük bir enerji miktarı var mesela benim 1500 kalori almam gerekiyor şimdi ben 1200 kalori besleniyorum ki kilo vereyim eğer 1000 ve oto beslenirsem vücut kendini tutar ve kilo vermez yani coo çok az yemek iyi bir şey değil 🌸🌸🌸