Merhaba kızlar inanın sabah bide akşam saat 16 suları yemek yüyorum çok çok az porsiyonla tamamen aasla doymadan kalkıyorum ne yemek yapsam bir kepçe en fazla iki kepçe koyuyorum ekmek yemiyorum paket gıda vs hepsini çıkardım hayatımdan tam 15 gün oldu diyete başlayalı amaa gelin görünki açlıktan geberdiğim halde sadece bir kilo gitti iki haftada deliricem üstüne bide emziriyorum ona rağmen düşünün geceleri karın gurultusuyla uyuyorum. 69 kiloydum 67.500 olmuştum bu sabah bakiyim dedim 67.900 olmuşum neden yani nedenn yemin ederim nerdeyse hiç birşey yemiyorum ama gitmiyor kilo sebebini anlamıyorum yaşayan var mı acaba nedenini bilen bir yardımcı olurmusunuz kızlar pes etmek üzereyim artık (aralıklı oruç olarak yapıyorum )