Ortadaki iki çizgi olan bez benim de elime geçti bebek mağazasından almıştım aynısı bende de oldu kızımın her bez açmam da komple üzerini değişmek zorunda kalıyordum ama dışardan baktığında dokusu daha güzel ama sızdırıyor şimdi normal bi marketten aldım gayet iyi öncekiler gibi slpeey mavi paket sızdırma yapıyor evet