milletsanakanalizemiolacak merkursavascisi_06 siz büyük kullanıyorsunuz ben eşime sordum hangi sitede uygunsa oradan alıyorum fark etmiyor hepsiburada e bebek pazarama n11 ptt avm hepsinden aldım dedi
gecekusu_- merkursavascisi_06 Online geç geliyor zaten benden mağazaya gidip alıyorum ama mağaza da bulursanız alın çünkü bana orijinal gibi geldi
ozumzyd ahsen57 bende tam tersi sleepy bionatural en basından beri kullandım hiç pişik olmadık , bulamayınca bir gün molfix sarı paket premium olandan aldık ve çocuğumun pişiğiyle halaaa uğraşıyorum🫠
ozumzyd ozumzyd aldığım tüm bezleri ebebekten aldım bu arada bence bezde kesinlikle parasına bakılmamalı internetle ebebek farkı aşırı bi fark değil, ebebekte indirim sıksık oluyor zaten. Kesinlikle mağazadan alınmalı.. Sağlık bu sonuçta
milletsanakanalizemiolacak merkursavascisi_06 canım biz bez aldık eşim bu sefer e bebekten almış ben hiç bezde sorun yaşamadım külot bez denesene sende
merkursavascisi_06 Gamze2601 27 aylık birkaç kez denedik iki hafta önce annem baya gaza gelmişti öğretiyim diye ama olduramadık😬
cigdeeemm merkursavascisi_06 bizde de aynı böyle denk geldi bir de sivilce gibi şeyler yaptı oğlumun poposunda ya
asaletsoydangelir merkursavascisi_06 ay geçen indirime girmişti aldim içinde belki 10 tane kullandim kullanmadım kizim mahvoldu bir anda sleepy natürel mi
merkursavascisi_06 milletsanakanalizemiolacak külot bez en son 6 numara var. Kızıma küçük geliyo malesef🥺
milletsanakanalizemiolacak merkursavascisi_06 bilmiyordum ben ilk kez külot vez kullanıyorum ikinci kızımda külot bezler yeni çıkarken kızım bezi bıraktı sizin kız kaç yaşında ben bu kadar büyük no bezler olduğunu bilmiyordum
cigdeeemm merkursavascisi_06 ben instagram hesaplarına yazdım hemen geri döndüler numune istediler onu yollayacağım yarın bakalım
gokkusun_annesi1 merkursavascisi_06 sleep‘den her zaman taşırıyordu bence hiç güzel bir bez değil. Ben A101 Sofia bezini kullanıyorum ya da Sofia pour touch olan mükemmel hiç sızma taşma yapmıyor pişik 0. oğlum şu anda 18 aylık gece yatarken ki Taktığım bezimle sabah ediyoruz yani mükemmel gerçekten
merkursavascisi_06 gokkusun_annesi1 ben genel olarak memnundum zaten en üst serisini alıyorum oldum olası bi alt seriye geçince bile pişik oluyo bazen mecbur alınca
merkursavascisi_06 milletsanakanalizemiolacak 27 aylık da tombiş biraz 6 kullanınca sıkıyo malesef 7 ye geçtim. Bazrn gündüz elimde kalan 6lardan takarım ama gece takmaya cesaret edemedim
milletsanakanalizemiolacak merkursavascisi_06 sıkıyorsa takmayın ya nisan mayıs gibi zaten tuvaleti öğretirsiniz