Sinemd4 Kaganpasa20 farkli bir marka kullaniyorum fakat cok memnunum kusma sorunumuz yok ama illaki olmasi gerekmiyor kullanmak icin bence her odaya goturuyorum ve yatagima alabiliyorum icim rahat bir sekilde dusme korkusu vs olmadan.
Elamm Kaganpasa20 bende bugün sipariş verdim öncesinde bu yorumları okumuştum inşallah işimize yarar :))
Mavimm Kaganpasa20 artı yanları da var eksi yanları da var canım kusmalar %50 azalıyor reflü sıkıntısı olan bebek için muazzam ama bebeğim bir aylık ve gaz sıkıntısı çektikçe ıkına ıkına bi bakıyorum kaymış ve iki belki 3. Aydan sonra kullanabileceğimi düşünmüyorum
ZeynepAdam Annesibebisi hiç kusmadı gaz çıkatırken fazla mama çıktı sadece. Reflü olmadı şükür ama gece gündüz orda yatırıyorum gayet rahat oluyor.
Gkce_gk Kaganpasa20 bende kullanıyorum ama anne sütünde kusma yapmıyor ama mamada yinede kusuyor en azından rahat yatıyor sepet beşiğin içinde. Yan yatırmada kolaylık sağlıyor
Azygos Kelebeginannesi kiraz çekirdek kılıfı fazla kalın sanki içine koyunca çocuğunuz rahat ediyo mu
Kelebeginannesi Azygos içine tam oturuyor zaten her zaman onu kullanmıyorsunuz ısıtıp koyunca normalde yerine takılan sünger var. Isıtıp karın üstü yatırdık mi bayağı rahatlıyordu. Kolik bebeğim öyle baş ettik biz.
PembeKoala Kaganpasa20 doğduğundan beri onda yatırıyorum şuan 2,5 aylık salona yanıma getirirkende yatakla getiriyorum kolaylık oluyor ama gece çok hareket ederse aşağıya doğru kayabiliyor size tavsiyem kemerli olanları var onlardan alın