handankoc Kaganpasa20 gaz aancı olunca cok ıı gelıo karnını sıcak turuo agrısını alınca rahatlayıp uyyor
Canaryy [bilinmeyen] benim bebegim de 2 aylik ve dediginiz gibi kayiyor. Alt tarafa koymak icin uzun bir parcasi var ya cirt cirtli, onu diktim ben. Artik kaymiyor. Poposu ona gelince duruyor deneyin isterseniz
Mirayim Kaganpasa20 Ben Moje nin reflu yatagini aldim. Dogmadan aldim, bebegim 4 bucuk aylik hala kullaniyorum :)
Mirayim Kaganpasa20 evet yastik yok altinda ama cok kaymiyordu. Altindaki yastikta tam olarak kaymasina engel olmuyor zaten.
Batugozde Bizde çok memnun kaldık çok şükür ne gazımız ne kusmamız olmadı ama benim oğlum çok hareketli olduğu için sadece 1 ay kullanabildik sürekli aşağı kayıyordu
Minikprensim Kaganpasa20 ilk günden beş aylık olana kadar yatırdım. Kusma problemi hiç olmadı şükür. Kesinlikle tavsiye ederim kaliteli
Liyaa Kaganpasa20 bende ilk günden beri kullanıyorum ben kiraz çekirdekli olanını kullanıyorum kızım huzursuz olduğu zaman yatmadan önce ısıtıyorum hemen uyuyor ve rahatlıyor hemde sıcacık oluyor
Esrasuleymanoglu Kaganpasa20 ben almadığıma pişmanım canım,normal babynest aldım,yatağın altına yastık koyuyorum ki yükselsin diye
ZeynepAdam Kaganpasa20 ilk günden beri kullanıyorum hiç kusma derdimizolmadı şükür. Hem bebeğim çok rahatladı bu yatakda diye düşünüyorum.
Annesibebisi ZeynepAdam kusma olmadi derken gece kusması mi? Gündüzleri benim kızım kusuyor. Ama gece kusması hiç çok şükür 🙏🏻 reflu yatağında yatırıyorum gece zaten
ZeynepAdam Annesibebisi hiç kusmadı gaz çıkatırken fazla mama çıktı sadece. Reflü olmadı şükür ama gece gündüz orda yatırıyorum gayet rahat oluyor.