Sulebrk 5 aylik oldu oglum hala gazi asiri derece var bi sürü damla denedim hergün saatlerce masaj yapiyorum öyle cikariyo ama bahirsaklar hemen yine gaz üretiyo suan sab simplexle biraz daha rahat cikariyo aglama krizleri azaldi eskiden bütün gön agliyordu simdi yarim gün diyelim yedigime cok dikkat ediyorum gecen nohut yedim belki bisey olmaz artik diye 2 gün uyumadi ne gece ne gündüz bol bol rezene kiymon cayi demle ic kendin