Sulebrk evet bizdede oyleydi 2 ayinda azaldi 3 ayinda gecti.simdi 5 aylik yok sorun ama ben yinede dikkat ediryorum yediklerime.yemeklerinize dikkat edin bol rezene,kimyon cayi icin.ise yarayacak,hemde sut artiriyor.eger anne sutu almiyirsa biberon dr browns anticolic biberonundan mama verin gazi azaltiyor.sadece biraz sabir🤲🤗