sevgiatahan Aklimideliricem merhaba gece çiş çıkma olayını oğlumda yaşıyoruz sürekli sleppy kullanıyorum yanlardan falan değil de karnına doğru çıkıyor çiş sizin de öylemiydi. Prima denedim onda da aynı sıkıntıyı yaşadım.
Aklimideliricem sevgiatahan evet Sleepy baby turco bunlar iyice reklam oldu bence ben kullanırken de sürekli çıkıyordu. Bebem natural daha esnek kalıbı daha büyük ve daha hiç taşma yaşamadım primayı kullanmadım ona bişey diyemicem
sbasma Sleppy nin bezleri numarasına göre çok küçük geliyor bana ve sızdırıyor o yüzden kullanmaz oldum pure baby önlem baby turco üçü de memnun etti beni sızdırmıyor ve daha büyük sıkmıyor
GokcelifMom askbebegimmbenim Biz de 5 numarada aynısını yaşadık maalesef. İçeriği değişik büyük ihtimalle. 3 ve 4 numarada herhangi bir sorun yaşamamıştık. Defalarca hastanelere gittik krem yazıp gönderdiler fayda etmedi. En son alerji doktoruna gittik bez alerji yapmış dedi ama her ihtimale karşı besin alerjisi var mı yok mu diye test yaptık çok şükür temiz çıktı. Bezimizin markasını değiştirip antibiyotikli kremle çok şükür kızım normale döndü