Kızım 4 aylık şuana kadar molfix ve goon kullandım, molfixi hiç beğenmedim, incecik nerdeyse pamuk yok gibi … Ama goondan çok memnunum prima muadili diyorlar zaten şuan 3 numara kullanıyorum, sarı paketii olanı kullandım hep diğerini bilmiyorum, genelde indirime de giriyor e bebekte olsun hepsiburada da olsun. Bazen %25 bazen 2.si %50 bazen 2.si 1 tl gibi indirimleri oluyor.