Arkadaşlar merhaba 17 aylık oğlum var. Motor gelişimi, fiziksel gelişim olarak bir sıkıntımız yok. Ama aylardır takmış olduğum bir konu var. 14 aylık olmadan psikiyatriste de getirdim şuan için otizm diyemem kesinlikle falan dedi ama. Bilmiyorum sanki yanlış giden birşeyler var gibi geliyor. 7-8 bilinçli kelimemiz var. Anne diyor ama babasına da anne diyor bilmiyorum bu bilinçli kelime sayılır mı. Arada bir etrafinda dönüyor uyardigim zaman yapmıyor ama. İsmine her zaman dönüp bakmaz mesela. Anneler hisseder diyorlar, gerçekten öyle sanki bı yerde bi tıkanıklık var gibi. Donuk bakıyor gibime geliyor çoğu zaman. Psikiyatri o zaman bişeyi yok falan dedi. Eşimde zaten ben sana dedim ne gerek var gitmemize vs diyen bi tip. Başka bir doktora daha getiresim var. Asıl sormak istediğim şu aranızda ben doktora getirdim biseyi yok dedi başka bir doktora gittim o başka bişey dedi diyeniniz var mı. Veya çocuğu böyle olup sonradan bir problemi olmayan falan