balbadem48 o aylarda mama sandalyesinde yanımda tutuyordum orada oturup önüne oyuncak koyuyordum ağlıyorsu evet ama oyalamaya çalışıyordum bir şekilde. Sonra banyo oturakları var vakumlu tezgaha koyuyordum bir ara da görünce ne yaptığımı duruyordu ama çok az tabi. Emeklemeye 6.5 aylıkken başlamıştı sonrasında hop yanımızda biter oldu😀 banyo oturağı da düşünebilirsiniz bu süreçte e bebeğin baybyjem markasının vakumları gayet iyi. Banyoda şuan mesela çok iş görüyor çünkü ona oturtmasam yıkamam bile mümkün değil kaçıveriyor.