Tam bugün doktoruna sordum güvenli bağlanma olayi varmış biz gdieriz diye korkuyorlarmis ve soyut dusunemedigi için böyle olduğunu söyledi yani annem beni bırakıp gitti diye düşünüyormuş gayet normalmiş sekizinci ay da yabanclsma olup baskalrina bu tarz şeylerde artacakmis bol bol vakit gecrck giderken ben mutfaktayim mesela şuraya gidiyorum geleceğim vb dicekmisiz umarım az çok faydası olmuştur sizlere ,💓