duruislife gg3848 e bebekten aldık tavşan desenli turuncu gibi rengi, kızım 5 aylık 9 aylık tulum ilkbahara kadar rahatlıkla giyer beden olarak sizde mutlaka büyük alın daha rahat oluyor kollarını katlıyorum sadece
kurabiyevarsimitvar gg3848 1-1.5 ideal bence ben 1.5 aldım oda 23-24 iken hiç terlemiyor rahat ediyordu altına sadece zıbın giydirdim bazen bacakları soğuksa ince bir pijama da giydirdim (ebebekten aldım kalitesi hoşuma gitti)
Nisadfoc Pamuk pazenden aldım çünkü dolguluların hepsi yakadan terletiyordu perişan oldu çocuğum lcw den aldım 22 derece evimiz. Hasyünde mantıklıymış bir katmanı yün olması, seneye de ondan alırım.
UrbanMom gg3848 daha uygun olsun derseniz outlet gayet iş görüyor bugün yine gördüm 450 liraydı fiyatı bilginiz olsun ama bir beden büyük bakın isterseniz ben uzun giyinsin diye bir beden büyük aldım ama tam oldu
ttrck gg3848 yani sen bilirsin ama terler muhtemelen 24-25 te istiyorsan gardropsta 2 tane satıyorum 2.5 ve 1.5 pamuklu bakabilirsin sıfırlar ttrck kullanıcı adım