gg3848 Evimiz 24-25 derece arası kızım 3 aylık olacak ama geceleri bacaklarını kaldırıp pat diye vuruyor üstü açılıyor ben de uyku tulumuna geçeyim dedim ama ne alacağımı bilmiyorum kaç tog hangi marka önerilerinizi bekliyorum 🤗
ttrck gg3848 24-25 derece çok yüksek asla uyku tulumu almayın çocuk pişer . Üstüne incecik bişey atın tutmuyorsa da pijama üstüne normal kıyafet tulum giydirin
Miracinannesi_ gg3848 markasına göre tog degerleri değişebiliyor mesela ebebek 20-21 derece icin 3 tog lcw 2.5 tog gibi o yuzden alacağınız yerin değerlerine göre hareket edin
dreamila Tog değeri olmayan uyku tulumu kullanıyorum ayaklı reklam gibi burda marka yazılır mı bılemedım biraz pahalı ama terletmıyor çok kullanışlı
gg3848 ttrck yani uyku tulumlarının derecesi var sonuçta bide biz bile üstümüze bir şey örtüyoruz ben ince tulum giydiriyorum normal pamuklu onun yerine bir tık daha kalın olacak şekilde bir uyku tulumu alıp zıbın üstüne onu giydirelim diye düşündüm yine mi terler
nevermore Dolgulular terletiyordu, woolnat çok gördüm pahalı geldi, hasyün marka yün tulum aldım çok memnunum terletmiyor
ttrck gg3848 yani sen bilirsin ama terler muhtemelen 24-25 te istiyorsan gardropsta 2 tane satıyorum 2.5 ve 1.5 pamuklu bakabilirsin sıfırlar ttrck kullanıcı adım
nevermore gg3848 23-25 arası oluyor içi dolgusuz bir kat yün kumaş dışı da pamuk kumaş 
UrbanMom gg3848 16 aylik bebeğime 1 tog giydiriyorum evde 25 derece filan çorapta giydirmiyorum. Lcwden hatta outlet kısmından almıştım gayet iyi çıktı
duruislife gg3848 yatak odam 22-24 derece arası oluyor. 1 tog giydiriyorum. Eğer 22 ise uzun kollu zıbın, 24 ise sıfır kollu zıbın giydiriyorum. 4 aylık. Ayakları çorapsız yatırdığım için müslin örtüyorum ayak kısmına sadece onu da zaten açıyor sabaha kadar ama vücut ısısı dengeli oluyor üşümüyor
UrbanMom gg3848 daha uygun olsun derseniz outlet gayet iş görüyor bugün yine gördüm 450 liraydı fiyatı bilginiz olsun ama bir beden büyük bakın isterseniz ben uzun giyinsin diye bir beden büyük aldım ama tam oldu