Annisss ona bakarsanız saglık ocagında cogu ölcümlerde doktorunkiyle farklı cıkıyor. Yani fazla cıkacagı gibi eksikte cıkma ihtimali var. Dikkat ederseniz kilo takibi yapın ve gerekli olursa takviyesinide verin dedim. Memesini neredeyse yeni emzirmeye başlamış. Silikon ucla dudagın memeye degmesi arasında cok fark var biliyorsunuz ki. O yüzden bi süre gözlem yapılmalı. 100-200gr eksik alınca bebege bisey olmuyo kendi cocugumdan biliyorum. Ayına göre 400 Gr eksiği vardı hep. Şuan 16 aylık saglıklı bir cocugm var Allah'a bin şükür.her bebek illaki 1kg alacak diye bir kaide yok. Hepsi birbirinden farklıdır. Kimisi 1, kg alır kimisi 500gr. Burda amac anneye moral motivasyon olmak. Kötü örnekler vermeye gerek yok. Anne olarak zaten oda farkındadır yapılması gerekenin. Ha birde 1 bucuk ayda 900gr gayet güzel bi rakam cok takılmayın:)