cokokuyananne canım benim kendini üzme ve bence farkılı bi doktordan da fikir al ve doktorunun dediğini dikkat e almanı öneririm. biz sarılık olduk Işın aldık ve sağdığım süt yetmeyince mama verdik. Sonrasında her beslenmemizde önce memeyi, sonra sağdığım sütü, en son mama verdim doyduğundan emin olmak için.. 4. Aydan sonra biberonu red etti meme yoğunlukta gitti sonra tamamen mamayı kestik , şimdi 14 aylık sadece meme de ve gayet memeye düşkün ilerde nasıl bırakacak diye düşünüyorum. Memeyi bırakır diye korkuyorsan Bi kaç ay kendini toparlayana kadar eds ile mama verebilirsin, hem üstünde azalmaz