amazontuba syavuz ah annelik 😌 hepimiz İLKlerimizde öyleyiz. Sakın olun Allahın izniyle bişeycik olmaz. Bebiş de etkilenir sizin panik halinizden
syavuz amazontuba normalde soğuklanlı bi insanımdır ama benim ihmalkarlığımdan bi sıkıntı yaşarsa diye çok korkuyorum valla annelerimizin hakkını gerçekten ödeyemezmişiz anne olduktan sonra anladım
amazontuba syavuz ben de sizin gibi soğukkanlıyım normalde ama bebek söz konusu olunca hep bi panik🤭 doğurduğum gün annemi anladım. Ne güzel eleştiriyoduk annelerimizi yok şunu yaomadın bunı yapmadın diye o işler öyle değilmiş 🥲
milletsanakanalizemiolacak syavuz korkma birşey olmaz benim bebegimde elindeki köpüğü cork cork diye emdi birşey olmadı çok şükür seninkine su kaçmış sadece korkma birşey olmaz
syavuz milletsanakanalizemiolacak ya mama falan yaparken bile suyu kaynatıp yapıyoruz günde bir çay kaşığı su veriyorum kaynamış sudan veriyorum o yüzden çok tedirgin oldum
syavuz amazontuba gerçekten de öyle ben daha 45 günlük çocukta neler hissediyorum annelerimiz bizi kocamaan etmiş hakları ödenmez
ekimkizi_ Her yıkamam da mutlaka su yutar oğlum da bazen köpüklu bile gidiyor şu anlık sorun yok inşallah olmaz endişelenmeyin🥰
bahargkl Korkamana gerek yok canm su sonuçta 33 günlük bebegim var günde 2 3 çay kaşığı su vermeye başladm bugun 2 ogluma da bebekken verdim hiç bir zararını görmedm
syavuz bahargkl ben de veriyorum ama kaynamış suyu soğutup veriyorum o yüzden tedirgin oldum direkt normal suyu yuttuğu için teşekkür ederim yorumunuz için
syavuz Yonca29 deli oldum saat 1 buçukta yıkadım kaç saattir gözümün önünden ayırmıyorum bi şey olursa diye ayy teşekkür ederim
cLearQueen syavuz hicbisey olmaz canım. Her bebegin agzina az cok kacar su. Benim bebegimin de kaciyo