syavuz merhaba 45 günlük bebeğimi yıkarken bugün ayağıyla elimdeki maşrapaya vurdu ve biraz ağzına su kaçtı bi problem olur mu lütfen bilgisi olan görmezden gelmesin çok tedirginim
ZeydsMom syavuz tukurmustur zaten agzina yuzune su kacinca direk refleks olarak cikarmaya calisirlar. Bisey olmaz
milletsanakanalizemiolacak syavuz korkma birşey olmaz benim bebegimde elindeki köpüğü cork cork diye emdi birşey olmadı çok şükür seninkine su kaçmış sadece korkma birşey olmaz
cLearQueen syavuz hicbisey olmaz canım. Her bebegin agzina az cok kacar su. Benim bebegimin de kaciyo
amazontuba syavuz miktarı önemli canım az miktarda benim kızın da kaçtı bir iki sefer bi. sorun yaşamadık.
ZeydsMom syavuz zaten en fazla ne kadar gele bilirki sicratmis sonucta legenle agzina dokulmemiski. Korkmayin. Artik basindan asagi su dokup yikaniyor oglum o suyu yakalayip icmek istiyor agzini sapirdatiyor 😄
tmz Hiç bir şey olmaz, başından aşağı su dökerken de illaki ağzına da giriyor,yüzünü falan yıkarken de. Korkmayın bir problem olmaz. Benim bebegim de sapur supur içmeye çalışıyordu 😂
amazontuba syavuz ah annelik 😌 hepimiz İLKlerimizde öyleyiz. Sakın olun Allahın izniyle bişeycik olmaz. Bebiş de etkilenir sizin panik halinizden