hunilimomy
Benim kızım da öyle yüksek ateş olmadı biraz vücut ısısı yüksekti biz kreşte değil de oyun alanlarında kapmıştık, sizin ki gibi çok hassas bir kızım var bronşit, alerji, egzama vs vs maalesef bizim belden aşağımız çok kötüydü özel bölgesi özellikle. Yapacak bişey olmuyor sadece krem veriyorlar. Umarım kapmaz ağzı içinde çıkarsa karadut özü verin yemek yemezse gayet normal çünkü ben kızımın aç yattığını biliyordum o zamanlar.