hunilimomy benim oğlumda bu hastalığı geçirdi iştah sıfıra indi vücudunda yok denecek kadar az döküntü vardı fakat bizim ağız içi ve ağız etrafında çok yoğun olduğu için hiçbirşey yiyemedi doktorumuz umca takviyesi vermişti bundan dolayı. sizinde aklınızda bulunsun doktorunuza bir danışın uygun görürse sizde bir takviye kullanın bu hastalığın bir tedavisi yok aslında ağrı kesici ateş düşürücü ve bizim ağız içinde çok yara olduğu için boğazına kadar diyebilirim bunun için birde sprey vermişti çok geçmiş olsun umarım hemen atlatırsınız