Meri-Mel LadyGaddar Ben yapıyorum ya seviyorum pişirmeyi bizim buralarda kime sorsan cuma günü başka bir şey yoktur hep balık herkes evinde yapar imkan kısıtlı öyle yapan bir yer bulunmaz eşlerde alışık bizim yaptığımızı begenio yiyor🤣
Zeynepp054 LadyGaddar Tavuk göğsü çıkardım ya şinitzel gibi kızartıcam yanına pestolu kremali makarna yapıcam. Yada tavuklu patatesli havuçlu bezelye yemeği yapıcam bende karar veremedim eşime sorcam 😅
hellobeybi LadyGaddar balık alıcaz. hamsi bulursak tercihimiz olur😅 dünden de kara lahana yemeği biraz fırında tavuk ve pirinç pilavı var. o da böyle yenir bitirilir herhalde.
defnemomm_ LadyGaddar teşekkür ederimmm aylar aylar sonra dün akşam sardım bugün pişicek insallah 😂☘️❤️❤️
LadyGaddar Esoz1110 Teşekkür ederim yemiş kadar oldum😊 Onu bende yapamadim😅 buraya yolun düşerse gel yerinde yiyelim😊
Esoz1110 LadyGaddar Yaaa çok teşekkür ederim inşallah birgün denk gelirsek oraya size yazacağım düşünmeniz yeter bende yemiş kadar oldum🙂
bisenakillisinzaten LadyGaddar eşim nöbette olduğu günler ya makarna ya menemen yapıyorum. Bugünde nöbetçi ksmznsn