neslihanumut49 8 haftalık hamileyseniz adetiniz gecikmedi mi hiç.Keske bu işlemleri yaptırmadan ne olur ne olamz diye bir test yaptirsaydiniz.Cok aşırı bir şekilde radyasyona maruz kalmışsınız.Suan bebekte herhangi bir durum belli olmaz ortalama 4-5 aylıkken ayrıca detaylı ultrason da belli olur.Bebegi ne olur ne olmaz aldırın diyemem takipli olun herhangi bir durum varsa ona göre karar verirsiniz.Ayrica doğuma kadar birşeyi olmayıp doğduktan sonra da olursa o da Allah’a kalmış.Rabbim korkunuzu başınıza vermesin insallah.