neslihanumut49 gebeliğin kaçıncı haftasına denk geliyor bu girdiğin işlemler onlar önemli ? 3-8 haftası arasında ya hep ya hiç geçerlidir ,organ olusumu 8 haftadan sonra başlıyor . Ben radyasyon içeren bir birimde çalışıyordum gebe kalmadan önce yani ovulasyon döneminde izne ayrıldım , o şekilde gebe kaldım . Benim gibi bir başka arkadaş gebe olduğunu bilmeden bir çok işleme girmişti,öğrendiğinde 5 haftalikti ,üstelik çalıştığımız cihaz skopi ve saatlerce süren işlemler ona rağmen bebeği sağlıklı doğdu çok şükür ,bir çok tıbbi görüntüleme teknikeri de bilmedne bu sekilde hamileyken işlemlere girmiş olabiliyor.