YumukluSucurtaa aynen öyle, benim eşimde mühimmat yapıyor, iha, uydu üzerine üretim yapıyorlar, personel bulunmuyor deniyor hem hemde düşük maaş devlet gerçekten çok haksizlik yapıyor. Allah yardımcınız olsun. İnşallah hak ettiğiniz kazanci alırsınız