Eylul301023 tantuniayrangerisiyalan ahahah bir de öyle deneyin ya sadece zibinla belki o zaman iyi olur 😂
Linlin1511 Eylul301023 ben de askılı body ve uzun kollu pijama takım üstüne 1 tog giydiriyorum. oda ısısı 23°yi geçmiyor ama sırf atlet üstüne tulum giydirince de göğsünün üstü ensesi serin gibi geliyor bana
Eylul301023 3kedili2bebekli Linlin1511 Denedim sırf body ve 1 tog ensesi hep buz gibiydi body altına pijama altı giydirip öyle de denedim yine isinmadi hep soğuktu en son yine kendi yaptığım gibi yaptım ve ısındı her bebege gore farklıymış herhalde 🙂