Eylul301023 her markanın aralıkları farklı oluyor bildiğim kadarıyla. Ben deneme yanılma çözdüm 😂 Önce uzun kollu zıbın giydirdim terletti, kısa kolluya geçtim şu an iyiyiz terleme de üşüme de olmuyor şükür. Ense ve gögüsüne dokunursunuz üşüdüğünü hissederseniz ona göre giydirirsiniz. Ama 1 tog için sanki fazla giydiriyor gibisiniz🙊