defnevedoruk istanbuldayız tanıdığım da var ama daha 2 senedir bu işi yapıyor yaptığı pastalar dehset güzel sadece şeker hamuruyla yapmamıs daha önce deneme aşamasında mağdur etmek istemem olmazsa hani diye kabul etmedi başka pasta seçtik sağlık olsun