beyzzsenturkk_ kızımın doğum günü yaklaşıyor pasta yaptıracağım bu sene kararsız kaldım sizce hangisiii🥹elbisesini en altta ekledim💗
Minel-inannesi beyzzsenturkk_ kiziniza sectirin mümkünse. Benimkinin 2yas pastasini kendine sectirmistik cok hosuna gitti. Ben atli pembe pasta sectim diye hala soyler😊
Elmsnghn beyzzsenturkk_ 2. Şu çok zarif 3. Çok şık ikisinden birini secsem diğerinde kesin aklım kalırdı 😅
beyzzsenturkk_ Minel-inannesi aaa😂 kesin söylenir o zaman sabah bir de ona göstereyim eşimde 3. pastayı beğendi bilemedim ya hepsi cok güzel
beyzzsenturkk_ Sare-10 kız bu sene bende cok cafcaflı kutlıcam evde ne kadar olursa artık ama hedeflerimi yüksek tuttum 😂😂
meraliredam Ay 3. yaa ama birebir aynısı yapılır mı bilemedim.2 de bana sade ve hoş geldi açıkcasi.En yakın hangisi yapılabilecekse o derim çünkü fotoğrafla elimizdeki çok farklı olabiliyor bazen.Simdiden yeni yaşı kutlu olsun pirenses hanımın 💗💐
beyzzsenturkk_ meraliredam özellikle yapmasını istediğim bir yer vardı bu 2. senesi daha çok yeni biri ona da gösterdim daha önce denemedim yaparsam benzemezse sizi üzmek istemem yapamam dedi çok üzüldüm ama başka bir model seçtik kurdelasız🙁
beyzzsenturkk_ Minel-inannesi 3. yü seçti ama özellikle yapmasını istediğim yer bu modeli yapmıyormuş şeker hamuru pakette zarar görür beceremem vs diye risk almak istemedi daha önce denememiş o yüzden pastalar kaldı baska bir model buldum ona anlaştık☹️☹️☹️