Katılıyorum. Kızım 16 aylık ve 16 aylık bebekler ne yapıyorsa onu yapıyor gelişimi gayet iyi. 20yi geçkin kelimesi var komut alır. Aç kapat gel al ver hepsini bilir küstüm diyip kolunu bile kilitler. Ama babası sevince heyecanlanıp orta sehpanın etrafında dönüyodu ya da tezgaha uzanmak için parmak ucuna dikilince bir kaç dakika parmak ucunda yürüyodu yemin ederim gece gündüz çocuğum otizm mi diye düşünüp neler araştırdım. Meğer belli dönemlerde etrafında dönme parmak ucu yürğme normalmiş sonra bıraktı artık yapmıyo mesela. İnstaya giriyorum otizm belirtileri videosu buraya giriyorum otizm mi sorusu psikolojim o kadar bozuldu ki çocuğumda göz kontağı olmasına ve adına bakmasına rağmen bazen 5-6 kere sesleniyorum. Anneyiz evet evham yapıp korkuyolar anlıyorum ama bu seferde hepimiz deliriyoruz çocuklarımızı kontrol ediyoruz.. Allah herkesin evladına sağlık sıhhat versin inşallah ne diyeyim..