İnsanı gerçekten zorla panik atak ediyorlar. Bunu doktorlar da artık çok yapıyo. Kızım kafasını ellerinden tutup kaldırınca kaldırmıyordu doktoru beni panik ettirdi Bi günümü hastanede geçirdim çocuğu ordan oraya kontrol ettir. Sonuç çocuk tembel dedi. Annem de diyor 3 aylık bebekten ne isterler sende 5. Ay anca kaldırdın diye oda sağlıkçı. Bide üstüne otizm var mı aman ekrana mi baktı. Millet böyle böyle tekrar çocuk yapmaktan da soğuyor şahsen ben 2. Çocuk mu tövbe diyorum komple baştan aynı süreçleri yaşadığımı düşününce aman aman diye korkuyorum