selenayd valla şöyle söyleyeyim. Evet yoruluyorsun, kimi zaman kafayı yiyorsun, kimi zaman çok az uyku uyuyorsun. İki çocuğun sorumluluğunu almak çok zor haliyle. Ama bir de şu var ikisi birbiriyle çok güzel oynuyor. İki oğlum var ikiside çok sakin yapıda. Büyük oğlum 4 yaşında küçüğü 17 aylık. Büyük oğlum o kadar güzel ilgilenip oynatıyor ki gün içerisinde aklın kalmadan işinide yapabiliyorsun kendine zaman bile ayırabiliyorsun. Aman işimi yaptım vicdanım rahat değil ilgilenemedim olmuyor. Valla eğer büyük kızınız akıllıysa kesin yapın derim. İki çocuk kolaylık valla.