Ya kızlar daha 1,5 yaşında bebeğim var ama bazen oyun oynarken öyle sıkılıyor ki gün içinde bende ne kadar onunla oynasam hep aynı yüz göre göre sıkılıyor bugün ayıcıklarını koymuş eğilip ceee yapıp kendince oyun kurmuş ayy bi baktım şöyle içim gitti dedim bi kardeş mi yapsak yoksa daha erken mi kafayı mı yerim diye düşünüyorum sonra da diyorum ki ikisi de birden büyür sonra dükkanı kapatırız diyorum😂 napacağımı şaşırdım😂